Ваш кошик порожній

Прилади для діагностики та програмування колісних датчиків тиску

Доставка Детальніше

  • БЕЗКОШТОВНО в межах Києва, Дніпропетровська, Харкова, Львова, Одеси;
  • самовивіз зі складу (контакти);
  • кур'єрські служби: Нова Пошта/Інтайм/Автолюкс.

Оплата Детальніше

  • готівкою;
  • по безготівковому розрахунку;
  • Visa/MasterCard.
Поділитися:
Рейтинг: Голосів: 0

Короткий опис Tip-Top Прилади для діагностики та програмування колісних датчиків тиску

Дані прилади використовуються для проведення діагностики та обслуговування систем TPMS.

Характеристики Tip-Top Прилади для діагностики та програмування колісних датчиків тиску

Виробник REMA Tip Top

Опис Tip-Top Прилади для діагностики та програмування колісних датчиків тиску

Артикул Найменування Ціна
(за шт.) (грн)
TPM 2 Прилад діагностики 6886.00 грн
TPM 2 Plus Прилад діагностики 18467.00 грн
RS3 Датчик 2190.69 грн
43LMS Вентиль 190.62 грн

Можуть проводити калібрування і активування всіх магнітних і частотних датчиків тиску і температури в шинах на основі системи TMPS без зняття датчиків. 
 
TPMS (Tire Pressure Monitoring System) - система контролю тиску і температури в шинах автомобіля. Дана система призначена для контролю тиску і температури всередині колеса під час руху. 
 
Даний прилад дозволяє зробити заміну оригінального датчика на універсальний, пропонований фірмою "REMA TIP-TOP", шляхом копіювання інформації з оригінального датчика і перенесення цієї інформації на універсальний!
Різниця між приладами TPM II і TPM II plus, наявність кабелю OBD, який дозволяє зчитувати інформацію блоку управління автомобіля системи TPMS, змінювати параметри налаштування, вносити номер ID, скидати збережені помилки. За додаткову плату можна доукомплектувати прилад TPM II кабелем OBD.
 
Принцип роботи: спеціальний датчик вимірює температуру і тиск в колесі і за допомогою вбудованого радіопередавача малого радіусу дії передає інформацію на основний блок, встановлений біля водія. Основний блок обробляє отриману інформацію по заздалегідь заданими правилами і виводить її на дисплей або подає сигнал тривоги. 
 
Існують системи двох видів: з внутрішніми датчиками і з зовнішніми датчиками. Як випливає з назви, одні датчики монтуються всередині колеса, що вимагає шиномонтажу, інші накручуються на ніпель замість захисних ковпачків. 
 
Розрізняють два види систем контролю тиску в шинах: 
  • Системи непрямого вимірювання тиску; 
  • Системи прямого вимірювання тиску.
Найбільш простою з точки зору конструкції є система непрямого виміру тиску, що представляє собою програмне розширення блоку управління системи ABS. Принцип роботи даної системи заснований на тому, що спущене колесо має менший радіус і відповідно проходить за один оборот меншу відстань, ніж справне колесо. 
 
У системі передбачена адаптація до зміни параметрів тиску повітря в шинах в разі їх заміни або проведення сервісних робіт на ходовій частина - т.зв. калібрування системи. При русі в новій якості система оцінює і запам'ятовує параметри шин. 
 
Процес калібрування поступово переходить в контроль нових параметрів тиску в шинах. Система прямого вимірювання тиску припускає вимір тиску в кожному колесі за допомогою відповідного датчика.
 
Система має наступні пристрої: 
  • Датчики тиску; 
  • Приймальна антенна; 
  • Блок управління; 
  • Дисплей.

Датчик тиску являє собою складний пристрій, об'єднуючий датчик тиску, датчик температури, електронні компоненти вимірювання та управління, акумулятор і передавальну антену. Датчик встановлюється на кожне колесо замість штатного вентиля. Інформація від датчика передається імпульсами з періодичністю, як правило, одна хвилина. Акумулятор підтримує працездатність датчика протягом 3-5 років. На деяких моделях передбачена заміна акумулятора по закінченні терміну дії. 

Приймальна антена здійснює прийом сигналів від датчиків тиску і передачу їх в блок управління. В якості приймальної антени може використовуватися антена центрального замка автомобіля. На елітних автомобілях для кожного датчика застосовується індивідуальна антенна. Це дозволяє контролювати тиск в конкретному колесі. Антена встановлюється в колісній арці кузова автомобіля. 
 
Блок управління приймає інформацію від датчиків і порівнює отримані дані з контрольними параметрами тиску. В разі падіння тиску загоряється індикатор (контрольна лампа) на панелі приладів, подається звуковий сигнал, і виводиться текстова та графічна інформація на дисплей. При наявності бортового комп'ютера для відображення інформації про тиск у шинах використовується дисплей комп'ютера.
 
Система контролю тиску в шинах прямого виміру дозволяє оцінювати: 
  • Незначну зміну тиску; 
  • Сильну зміну тиску; 
  • Раптову зміну тиску.
 
В системі передбачається адаптація до зміни параметрів тиску в шинах в разі їх заміни. В окремих системах контрольні параметри задаються заводом-виробником. Але періодично і ці системи виходять з ладу. В основному проблема виникає з самим датчиком. Дані датчики не дозволяють зробити заміну елементів живлення самого датчика. Корпус датчика не передбачає цю дію особливістю свого корпуса. 
 
При заміні датчиків тиску в шинах для використання в штатних системах, необхідно провести процедуру додавання нового датчика. Програматор датчиків TPM II дозволяє привласнити ідентифікаційний номер вихідного датчика новому, тим самим виробляючи підміну датчика за дуже короткий час без використання дорогого устаткування. 
 
При заміні датчиків тиску для використання в штатних системах потрібно дороге обладнання, яке за допомогою підключення до сервісного порту OBD додає інформацію про новий датчику. 
 
Використання такого обладнання значно здорожує процедуру заміни датчиків, тому компанія "REMA TIP TOP" розробила для своїх датчиків спеціальне запрограмоване пристрій. Такий програматор дозволяє обійтися без дорогого обладнання та провести процедуру в будь-якому шиномонтажному центрі. 
 
Для заміни датчика, що вийшов з ладу, програматор змінює ID номер нового датчика на номер ID старого, тим самим виробляючи підміну. Після такої процедури управляючий блок системи починає успішно отримувати сигнал з нового датчиками.
 
Розглянемо переваги даних приладів: 
  • Заміна датчика за кс. Час заміни датчика істотно скорочується, так як немає необхідності проводити кілька стандартних процедур додавання і ініціалізації нового датчика;
  • Скорочення фінансових витрат; 
  • Використання простого і дешевого програматора позбавляє від істотних фінансових витрат на покупку дорогостоящего оборудования. Вартість фірмових сервісних пристроїв досягає декількох тисяч доларів; 
  • Гранична простота процедури програмування.
 
Процес програмування нового датчика можна розбити на прості дії: 
  • Включення програматора; 
  • Пошук ID старого датчика, що вимагає заміни на його корпусі; 
  • Введення ID старого датчика, що вимагає заміни, в програматор; 
  • Запуск перепрограмуваня нового датчика натисканням клавіші «передача даних»; 
  • Очікування закінчення процесу програмування, про що пристрій повідомить за допомогою повідомлення «Sensor Programmed».
Модель TPM II: 
 
Функція Vehicle Check-In/Delivery дозволяє перевірити роботу датчиків і батарейок. Всі результати перевірки можна зберегти і роздрукувати для клієнтів за допомогою ПК. 
 
Вимірює тиск в шинах, ідентифікаційний номер, температуру і заряд батареї (3 ступені) датчика тиску. 
 
Швидка перевірка TPMS: виявлення та усунення неполадок без зволікання (високий/низький тиск в шинах, пошкодження датчика і т.д.). Функція Sensor Test дозволяє повторювати перевірку для індивідуальних датчиків.

    

Модель TPM II plus: 
 
Функції:
  • Зчитування коду помилки або її виявлення (Тільки для приладу TPM II plus); 
  • Перепрограмування датчиків, копіюючи дані оригінального датчика; 
  • Програмування датчиків; 
  • Зчитування коду помилки або її виявлення; 
  • Вкл./Викл. системи; 
  • Вимірювання тиску температурі, заряду батареї; 
  • Комплектація літніх/зимових шин; 
Тестування і підбір пари датчиків EASY sensor/ECU.
 
TPM II і TPM II plus: 
 
Технічні характеристики: 
  • Розміри: 160 х 80 х 36; 
  • Екран: графічний LCD дисплей, 128х64 пікселя, діагональ 3 дюйми; 
  • Технологія пропускання і віддзеркалення дозволяє чітко бачити всі дані на екрані навіть під прямими сонячними променями; 
  • Літієві батареї: більш тижня роботи при тестуванні 30 автомобілів на день;
  • Зарядка батареї: через перехідник; 
  • Клавіатура на 7 кнопок; 
  • Попереджувальний сигнал; 
  • Незнімний протиударний прогумований корпус; 
  • Захист IP54; 
  • Мова меню: італійська, англійська, французька, німецька, іспанська, португальська, датська, польська, турецька, китайська та японська; 
  • Частота прийому: від 200 МГц до 1 ГГц; 
  • Підтримує модуляції прийому ASK, FSK, Pacific; 
  • Підтримує передачу сигналу 125 кГц LF з універсальною модуляцією сигналу ООК, регулюванням потужності і швидким алгоритмом тестування автомобіля; 
  • LF і RF алгоритми для уникнення перехресних перешкод; 
  • Можливості зчитування даних: ідентифікаційний номер датчика в форматі HEX/DEC, тиск, температура, заряд батареї, прискорення, стан датчика; 
  • Порт USB 2.0 для під'єднання до ПК та збереження даних на базі; 
  • ПО: Windows XP і 7; 
  • Марки легкових автомобілів: Acura, Alfa, Audi, Bentley, BMW, Bugatti, Cadilac, Chevrolet, Chrysler, Citroen, Dodge, Ferrari, Fiat, Ford, Honda, Hyundai, Hummer, Infiniti, Jeep, Kia, Lancia, Land Rover, Lexus, Maserati, Mercedes-Benz, Mercury, Mini, Mitsubischi, Nissan, Opel, Peugeot, Porsche, Renault, Saab, Skoda, Toyota, Volkswagen, Volvo;
  • Марки вантажних автомобілів: Renault, Man, Mercedes-Benz;
  • Марки мотоциклів: BMW-Motorrad Марки датчиків: Beru, Continental-SiemensVDO, Entire-TRW, Lear, Pacific, Schrader.
 
  Завантажити

Завантажити

Profiler TPM - 02. Інструкція користувача.

Profiler TPM II. Брошура.

 

Останні надходження